CICLE INICIAL SE’N VA DE COLÒNIES A PLANOLES

Els de 1r i 2n de l’escola Vall del Ges van anar de colònies a Planoles el dijous 19 i divendres 20 de maig.

Van sortir de l’escola a les 9h en punt, carregats amb les motxilles. El bus els va portar fins a l’alberg de Planoles.

El primer dia que van arribar van esmorzar i van anar a jugar una estona.

Els monitors es van presentar i ens van preparar una petita excursió pel bosc. Els van explicar com podien reconèixer el cau dels talps i dels talpons, com feien els nius els pigots, com menjaven una pinya sense que se’ls escapés del bec i moltes coses més.

A la tornada els de l’escola Salesians de Ripoll els van convidar a jugar un partit de futbol.

A mitja tarda van poder fer tres tallers: el de binocles, el de rastres i el de petjades, que els va agradar molt.

Després dels tallers van fer una bona caminada a Planoles i van jugar en un parc molta estona.

Van tornar a l’alberg, van sopar i al vespre ens esperava un joc de nit “busquem el tresor“.

Abans d’anar a dormir, els de 2n van preparar una festa amb música i joc.

Al dia següent van fer una passejada pel bosc buscant diferents tipus d’ocell, van dinar i amb les motxilles a punt, van tornar cap a Torelló.

Ja esperen les properes colònies amb moltes ganes!