P4: Racons d’aprenentatge (2a rotació)

Les nenes i els nens de la classe de les bomberes/s i de les plantes hem acabat la segona rotació dels racons d’aprenentatge. A partir d’una formació realitzada per les mestres d’Educació Infantil sobre pedagogia Montessori, hem fet reajustaments en els racons d’aprenentatge per convertir-los… Llegeix més»

Racons P3

Aquest trimestre ens hem iniciat amb els racons d’aprenentatge a P3. Us fem un breu resum de les propostes que s’han trobat i us compartirem les fotos per tal que pugueu veure com s’ho han passat.
Racó sensorial-matemàtic: en aquest racó els infants es troben amb… Llegeix més»

Experimentació P3

Aquest trimestre hem fet moltes activitats de manipulació, exploració, observació i descoberta vinculades al nostre entorn i a la vida quotidiana.
Amb l’arribada de la tardor vam fer un experiment per descobrir els seus colors, utilitzant embuts per fer transvasaments.

Més endavant, vam aprofitar les pinyes de… Llegeix més»

HORT P3

Hola famílies!

A continuació us adjuntem els enllaços per visualitzar les activitats que de moment hem dut a terme a l’hort.
Durant la primera sessió hem fet un recorregut per observar i fer conversa de les diferents plantes i arbres que hi podem trobar, també hem regat…
Durant… Llegeix més»

Matemàtiques a P5

Us volíem compartir algunes fotos de les activitats de matemàtiques amb material. Com us vam informar a la reunió, les matemàtiques les treballem a partir de les intel·ligències múltiples per poder arribar a tot l’alumnat. Us mostrem alguna de les sessions perquè veieu com aprenent… Llegeix més»

Plàstica a P5

Al llarg del trimestre hem dut a terme diferents propostes plàstiques amb els infants de P5.
En aquestes fotos us volem ensenyar com els vostres fill/es treballen en mig grup en les sessions de plàstica. En aquestes activitats l’alumnat desenvolupa la seva creativitat a partir de… Llegeix més»

Nadal a P5

Aquest mes de desembre ha vingut carregat de sorpreses!
Aquí us deixem unes fotos de les activitats que hem dut a terme amb els infants aquests últims dies de trimestre.
Fes clic a la imatge

Manipulació i experimentació P5

Els infants de P5 han estat observant, manipulant i experimentant amb elements de l’entorn proper. Mitjançant aquestes activitats, exploren amb tots els sentits i a més a més, tenen l’oportunitat de fer hipòtesis i comprovar-les, tot iniciant-se en el mètode científic.
Perquè pugueu veure les sessions… Llegeix més»

Racons P5

Benvolgudes famílies,
El treball per racons permet donar resposta a les diferències, interessos i ritmes d’aprenentatge de cada nen i nena. L’objectiu, és treballar continguts específics de diferents àrees de manera lúdica i autònoma.
És una metodologia que consisteix a organitzar l’aula en diversos espais on els… Llegeix més»