P5. TALLER HENRI MATISSE

Hola famílies,
Aquesta setmana hem pogut gaudir de la visita de Patrícia Bofill ( fotògrafa) i el Heinrich Kullman (dissenyador gràfic i il·lustrador) a l’escola per realitzar el taller “DIBUIXEM AMB TISORES: L’ART DE HENRI MATISSE”.
CATÀRTIC és un projecte dins l’àmbit de l’educació artística que neix… Llegeix més»

P3 i P4: SANT JORDI A L’ESCOLA

Aquest curs hem celebrat un Sant Jordi ben esperat, una diada especial que hem gaudit de valent!
A infantil hem passat uns dies previs preparant rodolins, dibuixos, dracs, roses,… per celebrar una Diada ben bonica plena personatges de llegenda, contes, espectacles i Jocs Florals.
Us convidem a… Llegeix més»

3r Anem a Can Juliana

Les nenes i els nens de 3r hem anat a Can Juliana a fer moltes activitats: tirolines, donuts, xarxes i bombolles.
Ha estat molt divertit!

Cliqueu aquí per veure totes les imatges de la sortida

SETMANA DE SANT JORDI A P5!

Hola famílies,
L’alumnat de P5 us vol fer partícips de la setmana tan fantàstica que hem tingut celebrant la festivitat de Sant Jordi tots plegats. Hem fet activitats molt divertides i dinàmiques on l’objectiu proposat era treballar la festivitat des de gairebé quasi totes les àrees d’aprenentatge.
És… Llegeix més»