P3 i P4: SANT JORDI A L’ESCOLA

Aquest curs hem celebrat un Sant Jordi ben esperat, una diada especial que hem gaudit de valent!
A infantil hem passat uns dies previs preparant rodolins, dibuixos, dracs, roses,… per celebrar una Diada ben bonica plena personatges de llegenda, contes, espectacles i Jocs Florals.
Us convidem a… Llegeix més»

3r Anem a Can Juliana

Les nenes i els nens de 3r hem anat a Can Juliana a fer moltes activitats: tirolines, donuts, xarxes i bombolles.
Ha estat molt divertit!

Cliqueu aquí per veure totes les imatges de la sortida

SETMANA DE SANT JORDI A P5!

Hola famílies,
L’alumnat de P5 us vol fer partícips de la setmana tan fantàstica que hem tingut celebrant la festivitat de Sant Jordi tots plegats. Hem fet activitats molt divertides i dinàmiques on l’objectiu proposat era treballar la festivitat des de gairebé quasi totes les àrees d’aprenentatge.
És… Llegeix més»

P3: Sortida a la granja

Aquesta setmana, les i els més petits de l’escola hem anat a passar el dia a la granja de Can Pidelaserra. Ha estat la nostra primera excursió i l’esperàvem amb molta il·lusió i molts nervis.
Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit de valent.… Llegeix més»

1r. D’on surten les llavors?

El dimecres les nenes i nens de la classe de 1r vam disseccionar fruites per veure d’on surten les llavors.

Va ser molt divertit i, fins i tot, vam poder tastar totes les fruites i fruits!

Per veure les imatges, feu clic aquí.