La nostra escola

A l’Escola Taula Rodona oferim un ensenyament lligat als interessos dels infants tenint en compte les capacitats i competències que cal assolir a cada etapa.

El raonament i l’expressió amb tot tipus de llenguatges són la base dels aprenentatges en el dia a dia de la nostra escola.

Una educació basada en l’aplicació d’estratègies metodològiques apropiades a cada nivell educatiu, i on fem servir els desdoblaments dels grups, el treball cooperatiu i el suport a l’alumnat amb dificultats, per ajudar en l’adquisició d’habilitats intel·lectuals, socials i emocionals.

El docent actua com a guia de l’alumnat que va creixent en autonomia i competència.

Fomentem el respecte a la diversitat i es treballa el desenvolupament dels valors bàsics de la nostra societat actual.