SAINT GEORGE’S CRAFTS

Hi students and families,

La diada de Sant Jordi és un símbol de cultura i de tradició. Per això ens encanta aprofitar aquesta festivitat per fer activitats especials amb l’alumnat de l’escola. Des de l’àrea d’art és un goig, plaer i satisfacció compartir amb tots vosaltres la varietat de tallers artístics que hem portat a terme!

Aquest curs escolar han estat majoritàriament enfocats al personatge del DRAC. El drac és un element important de la llegenda de sant Jordi. Per tant, li hem donat visibilitat utilitzant diferents materials per elaborar-los. Hem creat “dracs de Komodo” fent seriacions amb gomets de diferents colors i mides, hem representat un drac gran fent servir taps d’ampolles reciclables, hem treballat amb argila, plastilina i fins i tot hem analitzat la seva mirada!

Decorar l’escola amb dibuixos de dracs, petjades, cues, bosses de tela personalitzades i altres elements relacionats amb la cultura catalana ens ha ajudat a crear un ambient festiu!

Esperem que us agradi!