PREINSCRIPCIÓ 21/22: Presentació de sol·licituds

Com ja sabeu, el període per presentar les sol·licituds de la PREINSCRIPCIÓ pel curs 21/22 és del 15 al 24 de març.

Aquest curs ja no es podrà presentar la sol·licitud en format paper.  S’haurà de presentar en els següents formats:

• Registre electrònic de la Generalitat (S@rcat) mitjançant el formulari electrònic que trobareu disponible al web del Departament d’Educació. (En aquest cas es necessitarà un DNI electrònic o un altre sistema d’identificació IdCAT Mòbil)
  • Formulari en suport informàtic, també disponible al web del Departament d’Educació. En aquest cas, caldrà adjuntar el DNI o document identificatiu, escanejat o fotografiat, de la persona que presenta la sol·licitud.

Per facilitar-vos aquest procediment adjuntem la GUIA PREINSCRIPCIÓ 21/22

Us recordem el codi de centre de l’ESCOLA SURIS: 08037978

Si necessiteu ajuda ens podeu trucar als telèfons: 933773457 o 676693974 o enviar un mail a secretaria@escolasuris.cat i us atendrem gustosament.