Accció 2 Projecte S’ART

Com sabeu i dintre del projecte S’Art, hem fet diferents actuacions. El dia que vam sortir al pati i vam sentir una explosió,  vam trobar una clau misteriosa a la classe i vam decidir fer una ruta per l’escola per poder saber si obria cap porta. Vam veure que no i ….encara estem investigant !. Un altre dia vam rebre un missatge d’un astronauta perquè volia que investiguessin els planetes i així ho vam fer. Sabem moltes coses del sistema solar… però també ens va fer un repte: havíem de superar proves per aconseguir un carnet d’astronauta. Vam anar per tota l’escola responent coses dels planetes i.. en arribar a la classe…. OHHHHHH! SORPRESA! teníem els carnets en una caixa.

EN BUSCA DEL PANY DE LA CLAU

INVESTIGUEM SOBRE ELS PLANETES