P5 PROJECTE S’ART PRIMERES ACCIONS

Hola famílies,

Durant aquests dos mesos que portem de curs hem realitzat diferents activitats relacionades amb el projecte d’escola ESTEREOTIPS.

Després d’escoltar diferents sons i paraules relacionades amb el tema el primer dia de curs, hem treballat la diversitat a partir de contes:

Les quatre petites cantonades de no res, El conillet Quico, No vull tenir el cabell arrissat i Orelles de papallona. Aquests contes ens han ajudat a veure que tots i totes som diferents, però alhora tenim punts en comú i arribar a la conclusió de que ser diferents és la nostra gran riquesa.

Aquí us deixem una mostra de les activitats que hem realitzat fins ara i que ens han ajudat a trobar el nom de les nostres classes:

P5A PASTALERS

P5B DRUACS