I3 – PROJECTE S’ART SEGON TRIMESTRE -23/24

A partir de l’àudio que vam escoltar tota l’escola al pati gran, hem vivenciat el vent a les aules.

Ens hem desplaçat en contra el vent i hem experimentat fent vent amb el cos i bufant amb diferents materials.

A partir del conte Quin vent hem fet volar un estel per fer el mateix recorregut que el conte, aprofitant el vent.

Seguint amb el  projecte de l’escola, hem anat al vestíbul per veure l’exposició de les imatges dels rastres de la vida quotidiana, que les famílies vau enviar. A partir d’aquí vam introduir els mitjons desparellats, un fet comú a totes les  cases i hem trobat comparacions, classificacions i els hem utilitzat per treballar diferents continguts.

Esperem que us agradi les fotografies que recullen els moments destacats del nostre projecte.

Cliqueu aquí per veure les fotos

Equip I3