I3, I4, I5 ACTIVITATS DESEMBRES 23/24

Benvolgudes famílies d’educació infantil,

Durant aquest mes tan especial hem dut a terme moltes activitats: com cada any amb l’ajuda de l’oncle Buscall va aparèixer el tió al pati de la nostra escola i també vam rebre la visita de la fada Ondina missatgera del Mag Maginet.

El dimarts 19 de desembre el grup d’animació ” els FARSANS” ens va ajudar a dinamitzar els regals del tió, va ser molt divertit ballar i fer gresca amb ells!

Lúltim dia de trimestre l’alumnat d’ i3, i4 i i5 hem portat la carta als patges reials amb una pila de bons desigs i una llista ben llarga de joguines per les aules….. a veure si hi ha sort i la nit màgica també passen per l’escola!

De part de tot l’equip d’educació infantil volem desitjar-vos una bona entrada a l’any 2024 i unes festes plenes de bons moments quotidians en família!!!

EI 23-24 ACTIVITATS MES DE DESEMBRE