EI 22-23 ELS AMBIENTS A L’EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolgudes famílies d’Educació Infantil,

Durant aquest segon trimestre els alumnes de I3, I4 i I5 de la nostra escola han assitiat tres tardes a la setmana als AMBIENTS D’APRENENTATGE on s’agrupen per grups internivell de tot el cicle.

Us hem preparat un recull de fotografies perquè pugueu veure que bé s’ho passen als 4 ambients . A l’ambient de cos i moviment amb diferents robes, capes i disfresses Se’ls anima a convertir-se en personatges diversos i on també troben propostes per moure el cos, fer teatre, ioga, etc. A l’ambient de llum i ombres poden jugar amb la màgia de la foscor i la llum ultraviolada. A l’ambient d’arquitectura se’ls inspira a crear i a construir amb materials molt variats i motivadors per a les seves edats. I per últim, a l’Ambient de la botiga on poden simular situacions de la vida quotidiana a partir de l’ambientació d’una casa i d’un supermercat gairebé real!

ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

Esperem que us agradin,