Castanyada al Suris

El proper divendres 29 d’octubre, a l’Escola Suris, celebrarem la Castanyada.
Aquest curs la celebració tindrà un caràcter, exclusivament, intern. Esperem retrobar-nos amb vosaltres, famílies, ben aviat, per a celebrar altres festes de manera conjunta, però la situació sanitària actual, encara ens prega prudència.
Així doncs, divendres al matí, gràcies a la col·laboració de l’AMPA, els infants gaudiran d’un espectacle infantil  organitzat en dos torns: primer CM i CS i després del pati, EI i CI.
El mateix matí, l’alumnat més petit del centre, rebrà la visita de “la castanyera”, qui els lliurarà unes bones castanyes, per gaudir de la jornada.
Aquest curs, les castanyes també ens les faciliten des de l’AMPA, per a tota l’escola. MOLTES GRÀCIES FAMILIES!
Per la tarda, tots els nens i nenes de l’escola, juntament amb mestres i personal del centre, farem una dansa conjunta al pati de Primària. En farem un vídeo per tal que veieu com de bé ho fem!!
Per altra part, us demanem que l’alumnat d’EI i CI vinguin, aquell mateix matí, vestits amb un davantal i un mocador, a mode de castanyer/a.
Els nens/es de CM i CS podran portar un detall de Halloween, però només el podran fer servir al matí; a la tarda, per la dansa conjunta, no el podran baixar al pati.
Volem agrair, per avançat, la vostra col·laboració i enviar un especial agraïment al nostre AMPA/AFA.
Esperem trobar-nos, aviat, de manera presencial, en celebracions properes.
Bona castanyada a tothom!!!!!
Equip de mestres i equip directiu de Escola Suris