BEQUES MENJADOR CURS 23/24

Bon dia famílies,
Referent a la CONVOCATÒRIA D’AJUTS DE MENJADOR ESCOLAR BAIX LLOBREGAT. CURS 2023-2024, us facilitem les següents informacions:
Us informem que en la web del Consell Comarcal del Baix Llobregat està disponible  la informació relativa a la convocatòria de menjador escolar 2023-2024.

Els ajuts s’adrecen al segon cicle d’educació infantil, primària i secundària (que tinguin servei de menjador escolar).

Recordeu que la sol·licitud és telemàtica. L’enllaç per tramitar la sol·licitud és: Sol·licitud d’ajut de menjador escolar 2023-2024
Es podran presentar les sol·licituds des del 15 de maig al 29 de maig de 2023.
Per facilitar la tramitació de sol·licituds es podrà renovar la sol·licitud o introduir de noves.
Pel que fa a la documentació que s’ha d’adjuntar a la sol·licitud (DNI, NIE, conveni de separació, volant  de convivència col·lectiu…) no caldrà tornar a presentar si es va presentar correctament en la convocatòria anterior i no ha variat.
En la resta de casos serà necessari adjuntar la documentació al tràmit de sol·licitud. En la pàgina web del Consell estarà disponible la llista de telèfons d’informació telefònica.
Per a qualsevol dubte que tingueu, restem a la vostra disposició.
Salutacions
Escola Suris