Portes d’accés per a l’alumnat que farà ús del servei de lleure educatiu

us informem que per aquelles que heu decidit i autoritzat perquè els vostres fills/es facin ús del servei de lleure educatiu ofertat pel Departament d’Educació i NO FARAN ÚS DEL SERVEI DE MENJADOR, les portes d’accés al centre seran:
-Per a tot l’alumnat d’Educació Infantil que vulgui fer les activitats de lleure i no s’hagi quedat a dinar, l’entrada es farà pel C/Barcelonès, porta d’accés habitual de P-3.
-Per a tot l’alumnat de Primària que vulgui fer les activitats de lleure i no s’hagi quedat a dinar, l’entrada es farà també pel C/Barcelonès, però per la porta per on accedeixen els infants de 1r i 2n habitualment.
Respecte els infants que SÍ ES QUEDEN A DINAR I TAMBÉ FARAN ÚS DEL SERVEI DE LLEURE, NO HAURAN DE SORTIR DE CENTRE FINS LES 16:30H.
Atentament