Nota informativa per a les famílies: Convocatòria de vaga pel 8 de març

Us informem que les organitzacions sindicals IAC, I-CSC, CGT, CNT, SUTSO, CO.BAS, AST, SINDI.CAT i Confederació Intersindical han comunicat una jornada de vaga general per al dia 8 de març de 2019, de 00.00 a 24.00 hores.

Així mateix els sindicats CCOO, UGT i USOC han comunicat una jornada de vaga general de 2 hores en cadascun dels torns de treball per al mateix 8 de març. En concret, per a les jornades partides i per a les jornades continuades en torn de matí, la vaga serà de 12.00 a 14.00 hores i per a les jornades continuades en torn de tarda, la vaga serà de 16.00 a 18.00 hores.

L’escola garantirà  els serveis mínims que estableix la legislació vigent.

Recordeu que les famílies que decideixin no portar els seus fills/es a l’escola i, en conseqüència, no emprar els serveis de menjador i acollida, caldrà que avisin a la coordinadora d’aquests serveis; en cas contrari, se’ls cobraran les quotes corresponents.

Coordinadora dels servei del menjador i acollida:

Mariví 630 04 93 14 o suris.rocagonzalez@gmail.com

Atentament,

Claustre de Mestres de l’Escola Suris.