MÚSICA Setmana del 14 al 18 d’octubre – MONTSERRAT CABALLÉ i FREDDIE MERCURY

Aquesta setmana volem retre un petit homenatge a dues veus excepcionals que ja ens han deixat. Per una banda Montserrat Caballé (just un any després de la seva mort), i per l’altra, Freddie Mercury.

Podem escoltar la gran soprano, dotada d’una veu i una tècnica vocal excepcionals, a l’ària O mio babbino caro de l`òpera Gianni Schicchi de Giacomo Puccini.

I ambdós junts amb la cançó que es va convertir en l’himne dels Jocs Olímpics de Barcelona’92, Barcelona composada pel mateix Mercury i Mike Moran.

Freddie Mercury, vocalista de Queen, es considera una de les millors veus que ha donat el pop-rock.

Aquí teniu l’enllaç per poder escoltar els dos temes:

O mio babbino caro de Puccini – Montserrat Caballé

Barcelona – Montserrat Caballé i Freddie Mercury