Projecte FER

L’alumnat de ha iniciat aquest curs 2021-2022 el

Projecte FER

(Futurs Emprenedors Rurals)

adreçat a les escoles de zones rurals.

Aquesta proposta cooperativa pretén despertar el talent emprenedor, la creativitat i l’esperit crític que genera el món rural. També vol transmetre la importància de la població rural per a la societat.

La FER és una abella molt preocupada per la crítica situació de les abelles. Els nens i nenes han de buscar solucions a aquest problema i descobreixen la història d’una sèrie d’invents i inventors/es que han millorat la nostra societat. Cada grup de treball es fa expert d’un invent i ho comparteix amb la resta de la classe.

Amb aquestes idees d’invents que han millorat la societat i de conèixer diferents empreses de la Catalunya Rural, els infants han reflexionat sobre els recursos, oportunitats i necessitats que els ofereix el seu entorn (el Solsonès, Solsona i l’Escola Setelsis). A partir d’aquesta anàlisi, per grups han creat diversos projectes per tal d’intentar solucionar els problemes detectats.

A continuació us presentem la difusió dels nostres projectes que s’han compartit a la Fira FER realitzada a Solsona juntament amb una altra escola. Esperem que ho gaudiu tant com nosaltres!

__________________________

FER.Cat és un projecte de cooperació interterritorial, coordinat pel Consorci Grup d’Acció Local Noguera Segrià Nord i impulsat conjuntament per altres Grups d’Acció Local de Catalunya.

FER.Cat està finançat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya i pel Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural.