Serveis externs

L’activitat diària del centre és recolzada per diversos professionals externs que poden assessorar al professorat del centre o bé treballar directament amb les famílies o els alumnes. De manera ordinària col·laboren amb el centre:

• Equip d’Assessorament Psicopedagògic (EAP): La psicopedagoga, que ofereix la seva atenció els dimecres de 09:30h a 14:00h. El treballador social, que ofereix la seva atenció a concretar. La fisioterapeuta ofereix serveis al centre i la seva atenció a concretar.
  • CREDA: El CREDA és un servei de suport al centres educatiu en l’adequació a la resposta educativa davant les necessitats que interfereixen en el desenvolupament personal, social i curricular de l’alumnat amb dèficit auditiu, trastorn específic del llenguatge i/o la comunicació. La seva intervenció es concreta en tres grans àmbits: alumnat i famílies; centres i professorat; zona educativa.
  • Serveis socials: Del Consell Comarcal del Solsonès i de l’ajuntament del municipi.
  • Centre de Recursos Pedagògics (CRP): Rebem suport, recursos i formació.
  • CEEPSIR: Els centres d’educació especial del sistema educatiu poden ser proveïdors de serveis i recursos per als docents d’escoles i centres d’educació secundària, amb la finalitat d’orientar i concretar les actuacions més ajustades a les necessitats educatives de l’alumnat i desenvolupar programes específics de suport a l’escolarització dels alumnes, sempre en coordinació amb els equips directius dels centres i els serveis educatius.