Global Scholars

PRESENTACIÓ DEL PROGRAMA GLOBAL SCHOLARS

Aquest any el nostre centre participa en el projecte educatiu internacional GLOBAL SCHOLARS.

Aquí us deixem una breu presentació sobre aquest projecte.

ENS PRESENTEM A LA COMUNITAT GLOBAL SCHOLARS

Els infants de 6è es presenten a la comunitat Global Scholars en el marc de la primera unitat de treball.

ENGEGUEM EL PRIMER PROJECTE GLOBAL SCHOLARS

En el marc del Global Scholars, els infants de 6è hem engegat el primer projecte, el qual consisteix en promoure accions que facilitin l’estalvi d’aigua en el context d’escola.

Aquí us en deixem una breu explicació (feu clic a la imatge per accedir al vídeo).

LA NOSTRA GUIA D’AIGUA A L’ESCOLA

En la segona unitat del Projecte Global Scholars hem fet una auditoria d’aigua a la nostra escola.

Hem revisat les instal·lacions d’aigua a l’edifici i hem realitzat un treball de conscienciació amb la comunitat educativa amb l’objectiu de reduir el consum d’aigua.

Ho hem aconseguit!!

Aquí teniu el resultat (feu clic a la imatge per veure’l).

OUR WATER SYSTEM

En aquesta tercera unitat del Global Scholars, se’ns ha proposat fer un projecte per a conèixer i donar a conèixer la nostra xarxa d’abastament d’aigua. Per a aquest motiu, vam demanar ajuda a l’Àlex, cap de la brigada d’aigües de Solsona.

Vam aprendre un munt de coses que no sabíem de la xarxa d’abastament d’aigua de Solsona, i amb tota aquesta informació hem elaborat un article que compartirem amb els nostres companys internacionals. Aquí us el deixem per si el voleu consultar.

I gràcies, Àlex, per la teva ajuda.