EL NOSTRE DIARI DE VIATGE CAP A SANT JORDI

A l’escola ja comencem a escalfar motors per a la diada de Sant Jordi.

En aquest article anirem publicant totes les activitats relacionades amb Sant Jordi que anem realitzant al nostre centre. Per tant, estarà en constant actualització. Comencem!

Durant tota aquesta setmana; el Miquel P., exalumne del nostre centre, farà un petit tastet del conte “El Petit Príncep” als infants de la CP i 1r.

A través del personatge de l’aviador, explicarà de manera teatralitzada diferents fragments d’aquest conegut i bonic conte.

Moltes gràcies Miquel!

Els primers en començar aquest viatge, han sigut els infants d’I5.

I avui ha sigut torn dels infants d’I4!

Tal i com va fer amb els nostres companys d’I5, el Miquel ens ha explicat d’una manera molt entretinguda el conte “El Petit Príncep”.

Ens hem endinsat en l’obra i hem imaginat i parlat de com podia ser el planeta del Petit Príncep. I vosaltres, com us l’imagineu?

I continuem!

Avui ha sigut el nostre torn, el dels infants d’I3.

Tots ben atents i concentrats a punt per escoltar el Diari de Viatge de l’aviador del Petit Príncep a càrrec del Miquel.

Quin viatge tan bonic!

I avui… cap a 1r!

Els infants de 1r ens hem imaginat per una estona que estàvem al desert del Sàhara i allí ens trobàvem al Petit Príncep, un nen que era d’un altre planeta!

El Miquel ens ha explicat totes les aventures del Petit Príncep: la seva rosa, la guineu…

Quin viatge tan interessant el del Petit Príncep!

Un grup de mestres jubilats ha vingut al centre per escollir els treballs finalistes i guanyadors del Certamen Literari.

Moltes gràcies per la vostra valuosa aportació!

Els infants d’I5 hem pogut mostrar amb moltes ganes i il·lusió tot el que durant setmanes hem estat preparant, la gran esperada obra “La llegenda de Sant Jordi”!

Esperem que tothom n’hagi gaudit tant o més que nosaltres!

Ha estat molt divertit poder pujar a un escenari tots i totes juntes i representar aquesta obra de teatre!

S’acosta el gran dia i dimarts celebrem el Certamen Literari a la Sala Polivalent. Hi faltareu?