Comissió festes

La comissió de festes de l’escola Sant Vicenç està formada per persones que estimem la festa, la cultura i l’escola, i neix amb la voluntat de donar cos a les festes ja existents (festa de Sant Vicenç o la festa de fi de curs) però també perseguint la idea de crear-ne de noves que permetin establir vincles entre les famílies del centre.
Ens encarreguem d’organitzar les festes i, amb l’ajuda de la resta de membres de l’AMPA, així com de diferents voluntaris, de dur-les a terme perquè en gaudeixin totes les famílies.
Si us agrada la gresca i la xerinola… Aquesta és la vostra comissió!  ampasantvicenc@gmail.com

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *