TPVescola Comunicacions i Pagaments

Link de TPVEscola

L’escola i l’AMPA utilitzen un sistema de registre d’autoritzacions i de pagaments mitjançant la plataforma virtual TPV Escola.

Es pot accedir a la plataforma a través de la seva pàgina web: http://www.tpvescola.com; o a través del vostre telèfon mòbil, per l’App TPVESCOLA, que us podreu descarregar de forma gratuïta.

Per accedir-hi necessitareu un codi d’usuari i una contrasenya que us facilitarem des del centre.

Tot seguit trobareu informació important per familiaritzar-vos amb la nova plataforma.

ACCÉS AL MANUAL D’ÚS PER LES FAMÍLIES (molt recomanable)

PREGUNTES FREQÜENTS:

QUIN ÉS EL MEU USUARI?

Rebreu un mail de l’escola amb l’usuari i contrasenya.

COM ES POT GARANTIR QUE LA MEVA CONTRASENYA NOMÉS LA CONEC JO?

La contrasenya s’ha de canviar el primer cop que entreu, des de l’apartat el Meu Compte.

QUIN ÉS EL PRIMER PAS QUE HE DE FER A L’APP?

Registrar la teva signatura.

Com ho faig?

1. OBRIR l’APLICACIÓ
  2. Clicar a MI CUENTA/EL MEU COMPTE
  3. Clicar FIRMA/SIGNATURA
  4. Signar el REQUADRE amb el dit
  5. Omplir DADES DE SIGNATURA.

Ara ja tenim la signatura registrada i podem signar qualsevol document/autorització.

Cada vegada que signeu un document us demanarà un codi de seguretat per assegurar que sou vosaltres els que signeu i no una altra persona. Aquest codi arriba mitjançant un  missatge al mòbil o al mail associat.

COM SABREM QUE HEM DE FER UN PAGAMENT?

Quan obriu l’APP us sortirà un missatge  amb els pagaments pendents.

AMB  EL NOU SISTEMA DE PAGAMENT, QUINES SERAN LES DATES DE LES QUOTES?

De juny a principis de setembre.

Els alumnes becats tindran la quantitat a pagar assignada en el seu pagament, i quan obrin l’APP podran abonar-la com a màxim el mes de novembre.

COM SABREM SI TINC UNA AUTORITZACIÓ PER SIGNAR?

Quan obriu l’APP hi haurà un missatge amb les autoritzacions/comunicacions pendents.

Dins la web de TPVEscola podeu consultar més dubtes i en cas de que no es resolguin podeu escriure a través de la BÚSTIA DE L’AMPA ampasantvicenc@gmail.com o a l’Escola a8032491@gmail.com per correu o de forma presencial a secretaria.