L’ESCOLA

Som una escola pública amb una llarga tradició pedagògica.
Som escola formadora d’alumnes en pràctiques de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Comptem amb una Aula d’Audició i Llenguatge i una unitat SIEI.
Fomentem l’atenció a la diversitat per millorar el rendiment acadèmic del nostre alumnat i guiar el seu desenvolupament emocional.
Centrem bona part dels nostres esforços i recursos en activitats competencials i vivencials en àrees com la llengua, les matemàtiques, l’anglès i l’educació visual i plàstica, estructurant la pràctica docent en tallers, ús de les tecnologies de la informació i la comunicació, grups reduïts i suports educatius dins l’aula.
Els nostres valors són: respecte a la diversitat humana i cultural,
valoració de l’esforç, el compromís, la resiliència personal i la
convivència democràtica. Formem part de la xarxa d’escoles per la Convivència.

Algunes activitats que ens defineixen…

– Anglès des de P4 i desdoblaments per a l’anglès oral. Música i tallers en anglès. Programes d’intercanvi i aprenentatge E-Twinning amb escoles d’altres països.
– Introducció a les eines digitals des de P3. Pissarres digitals interactives a totes les aules. Tablets i portàtils a totes les aules. Robòtica, Scratch Junior, Scratch, Code, Lego We Do, Tinkering and Making.
– Projectes de treball a tots els nivells.
– Tallers STEAM en llengua anglesa. Programa d’Innovació Pedagògica Steamcat.
– Grups reduïts d’expressió escrita i matemàtiques vivencials amb algorismes comprensius.
– Tallers STEAM a educació infantil.
– Grups reduïts o dos mestres a l’aula.
– Apadrinament lector a P5
– Suport Escolar Personalitzat.
– 3 o 4 Sortides escolars a tots els nivells educatius durant el curs escolar
– Colònies al final de cada cicle d’Educació Primària.
Altres:
– Consell d’Alumnes, revista anual, pàgina web i aules virtuals Google Classroom.
– 7500 m2 de pati amb dues pistes esportives, molts arbres i dos horts.
– Projecte A-Prenem el Sol (plaques solars fotovoltaiques).
– Acollida matinal i tarda: de 7.30 a 9 i de 16.30 a 18 hores.
– Servei de menjador amb cuina pròpia al centre.
– Activitats extraescolars: anglès a tots els nivells, pràctica esportiva, dansa, patinatge, robòtica, science, natació i futbol-sala.
– Sistema cooperatiu de socialització de materials, llibres i excursions.
– Participació de les famílies: AMPA i representants d’aula I comissions.