Innovació STEAMcat

Visita el nou espai web de Tallers científics Escola Sant Vicenç

Visita el nou espai web de Tallers artístics

Coneixes el Projecte d’Innovació Steamcat?

Es tracta de connectar la ciència, l’enginyeria, la tecnologia, l’art i les matemàtiques a través de projectes, reptes i realitats que cal ser tractades de forma interdisciplinària.

A l’escola Sant Vicenç, volem que els nens i les nenes tinguin l’oportunitat de conèixer el món amb les eines i saber que aquestes disciplines ens ofereixen. De vegades, a través de l’exploració lliure, altres vegades a través de reptes investigables… i sempre, sempre, amb el guiatge de les bones preguntes.

Sóm escola Steamcat! Formant part del programa d’innovació educativa del Departament d’Educació.

L’Espai Tinkering a la Revista Guix

L’espai Tinkering Sant Vicenç a la revista Guix  (Guix nº 464 • Març 2020). També revista Aula (Aula nº291 • Marzo 2020).

Espai Tinkering curs 2019 – 2020

Participem en el projecte de robòtica educativa Retotech de la Fundació  Endesa. Aquest mes de juny, el grup impulsor d’aquest projecte anirem al congrés de Barcelona.