ElS I LES ALUMNES DE QUART AJUDEN EN LES MILLORES DE LA PISTA.

Aquests dies han estat fent obres de millora a la pista que estan fent l’ajuntament i nosaltres hem volgut col·laborar, amb els nostres alumnes de quart, ajudant a plantar algunes de les plantes que han posat. Va venir l’Anna i ens va fer una explicació dels tipus d’arbres que havien plantat acompanyat d’un dossier per tenir tota la informació  recollida.

Les tres varietats d’arbres que han posat a la pista són molt interessants: Per una banda l’olivera és centenària. Del ginkgo biloba que ens ha explicat que les seves fulles canvien de color durant tot l’any, però el que més ens va sorprendre d’aquest arbre és que ja existia al principi del Juràssic. I també han plantat un liquidàmbar que té unes fulles estrellades com la bandera del Canadà.

Nosaltres hem ajudat a plantar el Gessamí del voltant de la tanca de la pista. Quan creixi serà molt bonic. I ara encara falten per plantar algunes plantes aromàtiques com el romaní, l’espígol… Que maca que quedarà la pista i quant hem aprés avui. Esperem que ens ajudeu a conservar aquest jardí!

Fins aviat!!!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *