INNOVACIÓ EDUCATIVA

L’escola del segle XXI ha d’estar a l’alçada dels reptes que la societat actual li planteja; per aquesta raó li hem de donar al nostre alumnat l’oportunitat de descobrir el seu potencial i fomentar al màxim les seves capacitats. És necessari un canvi metodològic, altres maneres de canalitzar el procés d’ensenyament i aprenentatge. Hem d’innovar educativament per donar resposta a les seves inquietuds i proporcionar-li les eines necessàries perquè en un futur proper, puguin participar socialment de manera activa, responsable i constructiva.

Per aquesta raó la nostra escola introdueix diferents projectes d’innovació que tenen com a principal finalitat superar els reptes educatius que demanda la societat existent:

A partir del curs 2019-2020 un grup impulsor de professors i professores participa en el desenvolupament de la Xarxa de Competències Bàsiques. Un projecte educatiu proposat pel Departament d’Ensenyament; una xarxa docent col·laborativa, on aprenem fent, compartint, experimentant a l’aula, aprenent dels errors, partint del que ja fem bé.