Xiula sorprèn els nois i noies de cinquè!

Cada setmana un curs de l’escola tria la música 🎶🎺 que vol que soni als altaveus del centre. La setmana passada, li va tocar el torn als grups de cinquè de primària i van triar el grup de música Xiula, el qual, fins a tres ocasions, han tocat en diades especials a l’escola.

Els nois i noies de cinquè, van decorar els passadissos amb murals amb el nom dels integrants i les lletres més significatives d’algunes de les seves cançons i a l’estona de música, amb la Lourdes, hem cantat dues de les seves cançons: T’estimo bastant i mirada estràbica.

Ha estat una gran sorpresa rebre un missatge del grup on ens saluden i ens donen les gràcies per haver-los triat per escoltar-los a l’escola. Quina sorpresa més xula!!!

Gràcies Xiula!!!😀😀😀😀😀

Fent clic a la imatge podeu escoltar el missatge: