Últim dia!!! Activitats extraescolars gratuïtes

Benvolgudes famílies,
Us presentem el programa EXTRA EXTRA! de l’Ajuntament de Barcelona. Aquest programa ofereix un conjunt d’activitats extraescolars artístiques, culturals, científiques i de noves tecnologies adreçades a infants i adolescents entre els 6 i els 14 anys.
Les activitats són gratuïtes per a les famílies durant els cursos 22-23 i 23-24.
Les activitats estan promogudes pel Pla de Barris de l’Ajuntament de Barcelona. Trobareu activitats a diferents escoles i instituts del barri de la Prosperitat i qualsevol alumne pot cursar activitats en qualsevol dels centres sigui el seu propi o no. Només cal que tingui l’edat adequada. La família s’encarrega de dur a l’infant a l’escola on l’ha inscrit per fer l’activitat. Excepte si és a la nostra escola que aleshores pot allargar la jornada lectiva amb l’extraescolar directament perquè no cal desplaçar-se.
En el cas de la nostra escola, es durà a terme una activitat de Dansa per cicle mitjà (3r i 4t) els dimarts i per cicle superior (5è i 6è) els dijous.
Teniu la informació detallada als documents adjunts.
En cas que estigueu interessades a inscriure-us heu d’omplir la fitxa que us adjuntem i entregar-la a l’escola abans d’aquest divendres 23. També podreu trobar fitxes d’inscripció per omplir a l’escola.