Dia de la dona

L’alumnat de Quart ha realitzat diferents activitats en relació a un dia que la nostra escola considera que és molt important, al Dia de la dona.

Una d’elles és l’elaboració d’unes gràfiques per a la conscienciació del rol de la dona a la nostra societat i en la realitat de la pròpia vida dels infants, tot fent una reflexió al voltant d’aquest tema: el rol de la dona, els llocs de feina, la història, les cultures, etc. Com a conclusió, s’ha arribat a la gran importància del paper que tenen els nostres infants, ara i en el futur, per aconseguir una societat basada en la igualtat.

També hem conegut diferents dones importants al llarg de la història, on cada infant ha buscat informació sobre una d’elles, tot compartint la cerca amb la resta dels seus companys i companyes.

Volem compartir amb tots i totes vosaltres les fotografies sobre aquestes activitats!

Que tingueu bon dia de la dona! 🙂