5è – Cinquè participa a l’Interrogatori en 3r grau!

L’alumnat de Cinquè de Primària ha participat a l’Interrogatori en tercer grau que és una proposta del Programa d’Acció Lectora, un projecte coordinat per Biblioteques de Barcelona amb la col·laboració de Barcelona Ciutat de la Literatura.

A través de la lectura conjunta a l’aula, en veu alta, del llibre ” El bandit i les bessones Mataquín” d’Oriol Canosa (escriptor que ha guanyat diversos premis) s’ha promogut el plaer per la lectura i hem articulat espais de debat al voltant de la narració.

El projecte ha constat de tres sessions:
 Primera sessió a la biblioteca de la Seu del Districte: préstec dels exemplars i introducció de l’obra a llegir a càrrec del conductor. Entre aquesta sessió i la següent l’alumnat ha llegit el llibre.
 Segona sessió a l’aula: comentari del llibre amb dinàmica de clubs de lectura a càrrec del conductor.
 Tercera sessió a l’aula: interrogatori, per part de l’alumnat, a l’autor i al personatge principal de l’obra que s’ha llegit. En aquest cas, hem tingut el privilegi de conèixer al bandit!!

Ha estat un projecte molt emocionant a on els infants s’han endinsat en el món de la lectura, ple de misteri, i gaudint-ne moltíssim. Sobretot ha estat molt enriquidor conèixer a l’Oriol Canosa i al gran bandit! Han estat molt amables i divertits responent a totes les nostres preguntes!