Pla de consum de la fruita

Un dels projectes que duem a terme a l’escola és la participació en el pla de consum de fruita a l’escola. Aquest programa consisteix en distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca al nostre alumnat d’educació infantil i de primària a l’hora d’esmorzar.
És una iniciativa de la Unió Europea que es fa efectiva per una acció coordinada dels Departament d’Agricultura, Salut i Ensenyament, que autoritzen a l’Associació Catalana d’Empreses de Fruita i Hortalisses (AFRUCAT) per a que distribueixi la fruita i la verdura al nostre centre.
Durant una setmana de cada mes, es distribueixen diferents fruites i/o verdures, seleccionades en funció de l’estació de l’any i la qualitat, que es reparteix entres els infants dins del recinte de l’escola pel seu consum durant l’esmorzar.

Aquí us deixem una mica d’informació sobre el pla de consum de fruita:

pla de consum