L’HORT A L’ESCOLA!

Avui ens fa molta il·lusió compartir amb tots i totes vosaltres la gran tasca que hem portat a terme durant aquest curs!

L’hort urbà de la Prosperitat ha obert les portes del seu magnífic hort per a l’alumnat de la nostra escola, proporcionant eines i coneixements molt interessants i necessaris per poder fer de la nostra una escola més verda i sostenible. Els infants han gaudit molt de les sortides, l’elaboració i tenir cura de l’hort de l’escola, i poder estar en contacte estret amb la natura així com prendre consciència de la gran importància de preservar el medi ambient.

D’aquest projecte ha participat alumnat de diverses classes de l’escola.

Per exemple, l’alumnat de cicle Infantil ha fet una visita a l’hort urbà on van aconseguir plantes per a l’aula de l’escola.  Primer i Segon de Primària han anat de visita a l’hort urbà, han trasplantat plantes aromàtiques i ha creat els respectius cartells amb el nom. A més a més, l’alumnat de segon curs ha portat a terme el projecte de cucs de seda. I pel que fa als infants de Quart de Primària faran la visita a l’hort urbà aquesta setmana i han estat treballant el nom dels arbres de l’escola a partir de la visita a la nostra escola de dos treballadors de Parcs i Jardins, que van donar molt bons consells per a la creació del propi hort i ens van proporcionar maduixes i enciams. Boníssims!!!! També han elaborat els cartells dels arbres amb el nom corresponent.

Dia a dia, es fa el manteniment de l’hort de l’escola per part de alumnat de diverses aules de l’escola: es rega, es té cura del seu estat i de com va evolucionant. Va agafant molt bona forma! Ha estat molt interessant i els infants es mostren molt motivats i implicats!

Volem agrair la gran implicació i ajuda rebuda per part de les persones de l’hort urbà i totes les persones que han fet possible aquestes activitats.

MOLTES GRÀCIES!!!!

I… Esperem que aquest vincle continuï 🙂