Jornades de Portes Obertes Online

Davant l’actual situació sanitària i seguint el protocol de Portes Obertes que ha publicat el Departament d’Educació, l’equip de l’escola Santiago Rusiñol hem considerat fer les Portes Obertes també en format online per poder arribar a tothom.

Al web de l’escola trobareu moltíssima informació sobre la nostra escola: projecte educatiu, els espais del centre en fotos, notícies de com treballem a l’escola des d’Educació Infantil 3 a 6è, etc.

Us animem a que consulteu tota aquesta documentació donat que creiem que us donarà molta informació sobre la nostra escola.

Al marge d’aquesta documentació us proposem el 21 de febrer a les 17 hores una trobada virtual. Us heu d’inscriure a través del correu electrònic de l’escola a8035477@xtec.cat.

A través del correu electrònic que ens faciliteu rebreu l’enllaç per connectar-vos a la trobada virtual.

Moltes gràcies per l’interès en la nostra escola,