Concurs creatiu AFA Sant Jordi

Estimades famílies, us enviem informació sobre el Concurs Creatiu de Sant Jordi que organitza l’AFA de l’escola.

Sant Jordi Esbojarrat!!

Concurs de creació

AFA Escola Santiago Rusiñol

– Volia realment el drac fer mal a la gent? O tenia alguna altra intenció, com per exemple ballar amb la princesa?

– Era el cavaller tan valent com semblava? O s’havia de fer el valent per algun motiu?

– La princesa desitja ser amiga del drac i per això es disfressa de drac.

Tota la comunitat educativa, infants, famílies i mestres esteu convidats a participar presentant les vostres creacions artístiques fins el dia 8 d’Abril.

Serà vàlida qualsevol disciplina artística, només heu de deixar volar la imaginació i proposar una història diferent de la ja coneguda per tots i totes “La llegenda de Sant Jordi”.

Un jurat mixt entre famílies, alumnat i mestres votaran les propostes més originals i divertides. Ets família, mestre o alumne de cicle superior i vols formar part d’aquest jurat? Només ho has de comunicar a l’AFA: afasantiagorusinol@gmail.com

Els guanyadors/es es comunicaran a la Festa de Sant Jordi de l’AFA del divendres 22 d’Abril.

Participa, fem escola!