App Escola Santiago Rusiñol – Android i iOS

Hem creat una aplicació mòbil d’escola, disponible per dispositius Android i iOS

Aquesta app engloba el diferents mitjans de contacte (telèfon, mail, ubicació), els comunicats a les famílies, la guia escolar del curs,el calendari d’activitats, la pàgina de Facebook de l’escola i el menú mensual del menjador.

Aquí podeu veure unes captures de pantalla de l’app:

Descarrega l’app directament a través del codi QR següent, segons disposis de sistema Android o iOS.

Per instal·lar en telèfons Android cal habilitar “Instalar desde fuentes deconocidas“, i per instal·lar en telèfons iOS (iPhone) cal:

(a) Ves a Configuración> General> Perfiles o Perfiles y Administración de dispositivos
(b) Veurà un perfil – ONS Interactive Solutions , en ‘Enterprise App’ . Toca el perfil
(c) Apareixerà un quadre de diàleg Trust ‘iPhone Distribution – Aplicaciones de ONS Interactive Apps en este iPhone . Toca ‘Confiar’ per establir la confiança d’aquest i utilitzar l’aplicació.