AJUTS DE MENJADOR CURS 2020-21

Les sol·licituds es presentaran a través d’un formulari telemàtic adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2020-2021, en dos períodes de sol·licituds:
Període de sol·licituds de juny: entre el 23 de juny i el 9 de juliol, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 9 de juliol.
Període de sol·licituds de setembre: entre el 7 i el 20 de setembre, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 23 de setembre.
Un cop finalitzats els períodes de juny i setembre, s’estableix un període obert de presentació de sol·licituds per atendre situacions sobrevingudes i per a l’alumnat de nova incorporació.

TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE ELS AJUTS DE MENJADOR

FULL INFORMATIU DE LA CONVOCATÒRIA

SOL·LICITUD TELEMÀTICA

Us informem que l’horari de lliurament de la sol·licitud d’ajut de menjador al centre és del 29 de juny al 9 de juliol, de 9 a 11 h. del matí.