Quart A i B al Museu d’Història de Catalunya!

L’alumnat de Quart A i B la setmana passada van passar el dia a fora de l’escola.

A la sortida van anar al Museu d’Història de Catalunya i després al Parc de la Ciutadella.

A la visita van realitzar un recorregut guiat pel museu on van poder conèixer l’evolució de la vida en societat al llarg de la història amb el pas del temps, des de l’Edat de Bronze fins a l’actualitat, observant els diferents materials utilitzats al llarg dels anys per la humanitat en la construcció d’objectes i habitatges segons les necessitats de cada època. Quan va finalitzar la visita van tenir temps d’esbarjo i per dinar al parc.

A continuació podeu veure les fotografies tant del museu com del parc on els infants van aprendre i gaudir molt.