MURAL ESCOLA SANTA AGNÈS

El curs passat a l’escola es va fer el primer concurs de dibuix amb la temàtica “Escola i natura”. El primer premi d’aquest concurs consistia en que el dibuix guanyador es convertís en un gran mural a la vista de tothom que passes al costat de la nostra escola. Un símbol de la petita gran escola.

L’elecció del guanyador/a va ser molt complicat, ja que hi havien moltíssims dibuixos maquíssims dels nostres alumnes. Tan va ser així, que finalment es van seleccionar dos dibuixos guanyadors. El resultat del mural és la fusió de tots dos.

Volem felicitar als dos alumnes guanyadors C.I. i LL.S. També donar les gràcies a en Jordi Mas, el pintor que ha aconseguit fer realitat el mural. Si passeu pel parc i la pista de ciment que hi ha al costat de la nostra escola podreu veure el mural. Us animem a que l’aneu a veure!

No hem pogut tenir un millor inici de curs que aquest! Tota l’escola hem sortit al parc a veure el mural i felicitar als guanyadors/es.