ARRIBA LA TARDOR

Tot i que encara fa una mica de calor, des del 23 de setembre hem canviat d’estació. Deixem l’estiu enrere i li donem la benvinguda a la tardor.

A la tardor comença a baixar la temperatura, els dies es fan més curts i les nits s’allarguen. Els arbres i plantes de fulla caduca perden la clorofil·la i les seves fulles es tornen grogues o vermelloses fins que cauen. Un paisatge meravellós.

Els animals també es preparen per l’arribada de baixes temperatures i comencen a emmagatzemar menjar i a buscar refugi. Alguns ocells migren a llocs on faci més calor. Apareixen també els bolets de tota mena. Però has de vigilar perquè no tots els bolets són comestibles.

Els nostres nens i nenes amb motiu de l’arribada de la nova estació comencen a parlar de la tardor a les aules i des de l’àmbit artístic preparem la decoració de l’escola. Els alumnes de P3 descobreixen els colors típics de la tardor tot pintant.

FOTOGRAFIES ARTÍSTICA TARDOR