LA CLASSE DE 4t PARTICIPA A CANTÀNIA 2020: VIRTUAL

Resultat d'imatges per a "virtual cantània"

Com cada any a l’escola, la classe de 4t participem en el Projecte Cantània de l’Auditori de Granollers.

La cantata que l’hem començat a treballar al segon trimestre amb moltes ganes i il·lusió, tindrem la gran sort d’interpretar-la el dia 10 de juny de 2020 a l’Auditori de Granollers.

En aquesta edició es diu “Virtual” i la composició musical és d’Óscar Peñarroya i  text de Cèsar Aparicio.

Aquest cop el projecte Cantània ens apropa al món virtual i de la tecnologia a través d’una història de ficció on en Marcel, és el protagonista. Aquest nen ho està passant força malament degut a la separació dels seus pares i prefereix connectar-se a tota mena d’aparells tecnològics per evadir-se, però a poc a poc aquest món virtual li ensenyarà a reconèixer les emocions i a aprendre que aquestes són l’essència de les persones i de les relacions entre elles.

Aquí us deixo l’enllaç de les cançons per  escoltar-les i així la classe de 4t les canteu, en gaudiu molt i practiqueu a casa, endavant!

CANÇÓ 2: EL MÓN DIGITAL

CANÇÓ 3: EL BLUES D’EN MARCEL