GRADUACIÓ DE 6È

Els alumnes de 6è es graduen i per celebrar-ho hem organtitzat l’acte de comiat solemne divendres 14 de juny al centre cívic de Santa Agnès amb la presència de tots els alumnes de l’escola i de les famílies dels nens i nenes de 6è. Ha estat un acte memorable i ple d’emotivitat.

Els nens i nenes de 6è, que van obrir l’escola, ara ja s’han fet grans. Marxen per començar una nova etapa a l’Institut. Dir-vos que l’Escola Santa Agnès sempre serà casa vostra. Us desitgem molta felicitat en aquesta nova etapa que inicieu.

Aquí us deixem fotografies del comiat que els alumnes de 4t van fer als nens i nenes de 6è, el dinar comiat fet al menjador escolar i també el vídeo comiat fet amb molt d’afecte per part de l’escola (mestres i alumnes).

Esperem us agradi!

FOTOGRAFIES 6È