FESTA DE FINAL DE CURS

L’últim dia d’escola l’iniciem amb un munt d’activitats lúdiques entre tots els nens i nenes de l’escola. En primer lloc, una gimcana amb tots els nens i nenes en grups internivells. Després parem a esmorzar, tenim gelats!!! Per acabar i lluitar contra la calor de l’estiu una guerra d’aigua!!

Ha estat un matí ple d’activitats, però el més emotiu és el comiat del final on mestres i alumnes s’acomiaden del curs amb petons i abraçades, el desig d’un gran estiu i la promesa de tornar-nos a veure al setembre.

Ha estat un gran curs, ara toca descansar i agafar piles. El proper curs més i millor!

Clica aquí per veure més fotografies.