Durant el confinament … no perdis l’enteniment. Ment i cos despert i actiu

Benvolgudes famílies,

Davant de la situació actual d’estat d’alarma i el conseqüent tancament de les escoles volem aportar el nostre granet de sorra a aquests dies de confinament a casa.

Per aquest motiu, hem teletreballat aquests dies per poder-vos oferir un conjunt de propostes per fer amb els vostres fills/es. Les propostes que us enviem tenen dos objectius; compartir el nostre coneixement i treball per donar-vos idees d’activitats educatives que pugueu compartir en família, i per una altra banda, incloure també un recull d’activitats més acadèmiques segons edat i curs a mode de reforç escolar (primària).

S’ha de dir que la proposta que us enviem adjunta és voluntària i recomanable per la nostra part com a docents, però en cap cas obligatòria. Només volem aportar el nostre granet de sorra amb la intenció de que els nostres alumnes durant aquest temps no lectiu puguin mantenir ment i cos despert i actiu. Sempre és clar amb l’ajut de les seves famílies.

Esperem aquesta iniciativa us sigui útil. Des de l’equip de mestres de Santa Agnès us volem donar ànims i esperança perquè tot sortirà bé! Desitgem ens puguem tornar a veure aviat!

De totes aquelles activitats més lúdiques o acadèmiques que feu a casa podeu enviar feedback a través de petits vídeos, fotografies o simplement l’activitat feta per l’alumne/a al correu de la vostra aula. Així les tutores podran veure què aneu fent aquests dies a nivell més educatiu i ajudar-vos en qualsevol dubte que pugueu tenir. Els correus d’aula són:

Aula11@escolasantaagnes.cat (6è)

Aula12@escolasantaagnes.cat (5è)

Aula13@escolasantaagnes.cat (4t)

Aula14@escolasantaagnes.cat (3r)

Aula15@escolasantaagnes.cat (2n)

Aula16-17@escolasantaagnes.cat (1r-P5)

Aula18@escolasantaagnes.cat (p4)

Aula19@escolasantaagnes.cat (p3)

Adjunt us enviem totes les propostes per cadascun dels nivells educatius. Propostes per compartir en família i propostes de reforç acadèmic.  En el cas de P3, P4 i P5 són propostes obertes per compartir en família degut a que són massa petits per tenir deures més acadèmics.

Sobretot, recordeu que davant de qualsevol dubte us heu d’adreçar a la vostra tutora a través del correu d’aula.

Activitats 1r

Activitats 2n