Sessió Papiroflexia 3r/4t i 5è

El passat divendres 16 de febrer al matí el grup de 3r i 4t vam anar a l’aula de 5è a fer una sessió de papiroflexia. Aquesta sessió va consistir en què els alumnes de la classe del bestiari, havíem d’explicar de forma oral i sense poder tocar el paper del company/a les indicacions per a poder realitzar un peix de papiroflexia (Aquí us deixem l’enllaç per si us atreviu a fer-lo!😉).

Un cop els alumnes de la classe dels correfocs van haver fet el seu peix, vam invertir els rols i ara havien de ser ells i elles les que ens expliquessin com fer el peix, tot fent memòria dels passos que s’havien seguit anteriorment.

L’activitat va ser molt interesant, ja que ens vam adonar que explicar les instruccions d’alguna cosa de manera oral, no és tant fàcil com ens podia semblar inicialment i vam haver de pensar molt i molt com havíem de fer-les per a què la figura es pogués fer de manera correcta.

Va ser una activitat molt divertida i profitosa, així que de ben segur repetirem més endavant amb alguna nova figura de papiroflexia!