AFA (Associació de Famílies d’Alumnes)

L’escola compta amb una associació de famílies d’alumnes molt activa.

És una entitat sense ànim de lucre, oberta i participativa, que agrupa a les famílies de l’alumnat de l’escola. A través de l’AFA les famílies poden contribuir d’una forma activa en la vida de la nostra comunitat educativa.

• Participen en el consell escolar de l’escola i en el municipal

Col·labora amb l’escola i es coordina amb l’Equip directiu i docent en l’organització de les extraescolars, festes i altres activitats del centre educatiu. També participa en les activitats organitzades a nivell municipal com el pessebre vivent, la cavalcada de reis, etc.

CONCEPTE IMPORT PER FAMÍLIA: Quota Anual 80,00 €

El pagament de la quota d´AFA, es farà a través de l’aplicació TPV Escola. Pagament primer trimestre – 30,00 €- octubre de 2021
Pagament segon trimestre – 30,00 €- febrer de 2022
Pagament tercer trimestre – 20,00 €- maig de 2022

• AFA (associació de famílies d’alumnes)

Correu: ampa@escolasantaagnes.cat

Per inscriure-us podeu descarregar-vos els següents documents i fer-los arribar a l’AFA per correu electrònic o en paper a la bústia de l’AFA.

SOCIS AFA_21-22

dret d’imatge AFA_21-22