Reciclem paper
Els nois i noies de 2n van anar ahir a fer un taller de reciclatge de paper a Can Rigol.
Els nois i noies de 2n van anar ahir a fer un taller de reciclatge de paper a Can Rigol.
En el taller de cuina d’aquesta setmana hem fet palmeretes amb xocolata i també sense
Avui els nens i nenes de 1r hem fet de músics al taller de les arts de Viladecans.
Els músics de 1r i 2n Llegeix més »
El dimecres vam tenir una visita molt important a l’escola: va arribar el R E I C A R N E S T O L T E S
Ja ha arribat el Carnestoltes! Llegeix més »
La setmana passada els nens i nenes de 3r vam tenir una visita molt i molt especial!
Una visita important Llegeix més »
Ja han arribat “volant” les beebots al més petits de primària.
Les beebots a 1r i 2n Llegeix més »
El passat dijous dia 30 es celebra el dia escolar de la no-violència i la pau.
El dia de la pau Llegeix més »
El dimecres, dijous i divendres passat, els noi i noies de 4t van gaudir de tres dies d’esqui al Pirineu català i francès.
Tres dies d’esquí! Llegeix més »
El passat 20 de desembre tot l’alumnat va anar a cantar Nadales a l’Espai Maragall. A més a més els/les alumnes de 3r van representar els Pastorets.
Els vídeos del Nadal Llegeix més »
El dijous a la tarda, els nens i nenes de 1r i 2n han picat de valent el Tió per fer-lo cagar!