Blogs d’aula

Sortida a Navarcles

Com ens agrada anar d’excursió de nou! Ara que per fi sembla que a poc a poc hem tornat a la normalitat, no és cap secret que teníem moltíssimes ganes de tornar a sortir de l’escola i passar-ho d’allò més bé fent activitats com aquestes. La sortida al llac de Navarcles era una de les […]

Sortida a Navarcles Llegeix més »

Mural de sisè

Per començar la proposta vam fer una presentació amb canva on havíem el posar el nom, altres dades i perquè escollíem aquesta obra. L’obra que jo vaig presentar es diu la gran ola de kanagawa d’un autor que es diu Katsushika Hokusai. Em va agradar perquè l’obra es japonesa, simplement.   A l’hora de les votacions

Mural de sisè Llegeix més »

SORTIDA AL MUSEU BLAU

El dimecres passat els dos grups de P5 vam anar a Barcelona a visitar el Museu Blau. A part de l’exposició permanent, vam poder veure una exposició sobre ANIMALS BEBÈS on hi havia diferents maquetes i jocs interactius. Els infants van poder experimentar, jugar i representar diferents moments de la vida d’una cria animal. Us

SORTIDA AL MUSEU BLAU Llegeix més »

CANÇONS P5 MARÇ/ ABRIL

Hola famílies! Aquí teniu algunes cançons que hem treballat els alumnes de P5 aquest mes de març i abril. Com ens agrada molt compartir el que fem amb vosaltres us deixem els links de totes elles per poder-les escoltar, cantar i ballar a casa. Espereu que gaudiu molt d’elles!   ELS 7 SALTS: https://www.youtube.com/watch?v=fIlqVOg7L14 SANT JORDI

CANÇONS P5 MARÇ/ ABRIL Llegeix més »

CANÇONS P4 MARÇ/ ABRIL

Hola famílies! Aquí teniu algunes cançons que hem treballat els alumnes de P4 aquest mes de març i abril. Com ens agrada molt compartir el que fem amb vosaltres us deixem els links de totes elles per poder-les escoltar, cantar i ballar a casa. Espereu que gaudiu molt d’elles!   EL GEGANT DEL PI:https://www.youtube.com/watch?v=KJ8jP0uuSzY SANT

CANÇONS P4 MARÇ/ ABRIL Llegeix més »

CANÇONS P3 MARÇ/ ABRIL

Hola famílies! Aquí teniu algunes cançons que hem treballat els alumnes de P3 aquest mes de març i abril. Com ens agrada molt compartir el que fem amb vosaltres us deixem els links de totes elles per poder-les escoltar, cantar i ballar a casa. Espereu que gaudiu molt d’elles!   ARANYETA XICA:https://www.youtube.com/watch?v=HMN_qVgHq6s PEDRA PEDRETA:https://www.youtube.com/watch?v=Vc2k_AUFjsgÇ ZUM

CANÇONS P3 MARÇ/ ABRIL Llegeix més »

El 2n trimestre de música a 1r B!

En aquest segon trimestre hem treballat els continguts de música i dansa a través de la interpretació, l’audició i creació de música. Hem repassat les cançons del concert d’hivern que vam enregistrar i hem après dues cançons noves: El Rotlletó i 3, 6, 9. I amb aquestes cançons hem après dues danses amb les que

El 2n trimestre de música a 1r B! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut