2n B

2n B

Què hem après a música?

Durant el primer trimestre vam treballar la música i la dansa a través de diferents activitats i jocs. Vam prendre consciència del nostre cos com a instrument. La veu per interpretar cançons i el cos en activitats de percussió corporal, explorant els diferents sons que podem fer i fent les nostres pròpies creacions. Vam fer […]

Què hem après a música? Llegeix més »

Sortida a Llinars del Vallès

El passat dijous 30 de setembre vam anar a Llinars del Vallès a fer uns tallers per treballar la cohesió de grup.  Per a dur a terme aquest treball ho vam fer mitjançant diferents jocs: 3 en ratlla cooperatiu Caminar amb esquis en grup: l’alumnat s’havia de posar d’acord per anar avançant. La canonada cooperativa:

Sortida a Llinars del Vallès Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut