El 2n trimestre de música a 6è B!
En aquest segon trimestre hem treballat els continguts de música i dansa a través de la interpretació, l’audició i creació de música. Hem seguit amb el treball de la veu fent repàs de les cançons del concert d’hivern. Hem parlat i treballat les audicions proposades de música que escoltem en el nostre dia a dia, […]
El 2n trimestre de música a 6è B! Llegeix més »







