5è Col·labora amb el projecte 50 x 50

Enguany els nens i les nenes de 5è han participat en el Projecte de Medi Ambient  50×50, un programa promogut per la Diputació de Barcelona que incentiva l’estalvi energètic a escoles i instituts a partir de l’aplicació de bones pràctiques en l’ús de l’energia.

Formar part d’aquest projecte ens ha servit per fer reflexió de l’ús que fem de l’energia i de com podem estalviar, reutilitzar i reciclar. Els nostres alumnes han elaborat un decàleg d’estalvi energètic, així com diferents cartells de difusió de bones pràctiques.

Aquí teniu un recull d’algunes de les feines que han fet.

El passat divendres 4 de juny vam fer una trobada virtual amb altres escoles i la Diputació de Barcelona per fer una cloenda del curs.  Es va connectar en Dani Jiménez, per explicar-nos a través d’experiments la història  de l’energia.

Tenim el video amb els experiments i us animem a fer el darrer experiment amb els vostres fills i filles.

Video d’en Dani Jiménez i els seus experiments